menu icon

EZVZwemmen

nov 2021

Bij sportvereniging EZVZwemmen kan iedereen terecht voor zwemlessen op zijn eigen niveau.
Kinderen worden begeleid bij hun eerste stapjes in het water, jongeren kunnen doorgroeien naar recreatief zwemmen of competitie niveau. Ook volwassenen kunnen bij hen terecht om baantjes te trekken of om hun zwemstijl naar een hoger niveau te brengen.

De website van zwemclub Evergemse Zwemvereniging had een verouderd ontwerp, was niet geschikt voor mobiele apparaten en had dus nood aan een vernieuwd ontwerp.

Zo zijn we aan de slag gegaan met een vernieuwend ontwerp op maat van hun doelpubliek en noden. Via het geΓ―ntegreerde CMS systeem kan de klant zelf eenvoudige aanpassingen uitvoeren aan de website. Ook de domeinnaam werd ingekort om de gebruikerservaring van hun gebruikers te verbeteren.

Ook werden er optimalisaties uitgevoerd zodat de website ook op de kleinere schermen zoals bij tablets & smartphones perfect weergegeven wordt.

KV-Designs - project - EZVzwemmen - webdesign

Huisstijl